Saturday, November 7, 2009

exam da habis.

no no no !
no more stressed up!
im free ! hua hua, slalu sampai tk cukup jam nk tido nk blaja.
now im free yeyehhh. gembira rasa nya. the world is mine.
byk bnde bnde aku nak buat nehh.
forget bout result yg menyakit kan mate n hati. jangan di kenag kenag.
now kdg rase bosan cz da tak tau nak buat apa hbs exam. nak blaja mcm malas lak.
tgk tv da bosan , nak online mcm bosan jugak.
update blog? yallah aku ni lah org plg mls nk update. hahah.
tkpe tkpe.

list of thing i wish to do after finel exam :

1) pancit kan tayar datin. can i can i?

2) dapt markah terok i rather terjun bangunan block A tu. if tk mati naik den terjun lagi skali.

3) i wantwed to watch whole lot of movie sampai duit kopak. anyone? jum lehh.

4) lean more about rubik and collect wierd shape. (ali kau aja aku sekerat2 lak)

5) ohh, nk bina badan ! bahahahah, no more tyra tiang lampau. no no!

6) sleep over rmh fatin. its a MUST ! can dear? ofcuz !

7) ohh, nak lepak kat starbucks macm org kaya. haha.

8) nak makan ice crem haagen-danz . lagi mcm org kaye (jap lagi aku peca tabung ah nampaknya)

9) aku nak search hp baru. hp LG aku neh sungguh pissed me off fuh! suggest kan phn baru pls (sambil buat mka plg comel dlm dunia, bayang lah kau)

10)budak class aku asyik perli2 aku tk bace novel tebal2. aku cakp bg aku 1 novel tebal. but jgn jiwang2 penat den nk nagis2 neh. aku hbs kan korg tngu ah!

11) ali n donat kate nak bagi aku tgk cite saw ! weh bak datang ah 1 till 5 aku tgk bukak sound -.-" poyopoyo suda.

12) basuh kasut skola? neahh! cencel, keluar kn dr list.

13) nak tubuh kan 1 band dangdut sendiri. feat myra merex leader n alin and ama (how i miss you guys alot)

14) pg naik basikal dgn bella kat bukit cahaya. best lol.

15) vain dgn bella, merex, sam, zwin, jia, mia, ella, ferra err. others also. nanti kuar ramai2 ayuh!

16) ohh, korg slalu ckp " tyra u assless " tgk lah 2010 nanti. i workout. hahaha. korng akn terkejut. hahah. perasan je.

actuly it was 230am and i was like sgt vain nk write all these stuff. if my language agak rude. sorry. tk think stright. cam kurang oxygen di sedut and lebih carbon dioxide di keluarkan. paham tak? sebb aku tak. hahah.

No comments: