Saturday, December 19, 2009

holiday part 2

ni second day. hari orang kawin. yang kawin ni papa punye uncle punye anak. paham? takpahm pun tk pela lah .

Day 2



its a normal malay wedding. biasa lah kan. tu lah yang aku maksud kan papa punye uncle punye ank kawin. yg lain2 sume cousin2 yng boleh tahan crack.
orang blakang main kompang, aku and jimmy nyanyi "potong potong potong" HAHAAH.

yang aku rase unik dia ialah kugiran orang2 "berumur ni haa" styl doe. pakcik yg main gitar hitam kuning tu da lending2 ats kerusi tu sambil petik gitar. sumpah styl ! ahaha. den suare dia nyanyi lagu elvis sebijik kau tau! terpersona di buat nya. tp makcik ni nyanyi mcm nak bunuh diri aku rase , lagu zaman bile dia nyanyi ! sakit telinge dga. pls pls! aku kawin aku pangil "jonas borthers" nyanyi ! hebat tak? hehe

ni lehh waktu makan. yg budak baju hitam tu, aku baru makn suku pingan dia da nak masuk second round da. gila mesin btl oh! ahaha


haaaa, malam tu kitorang bbq ! kat branda ni jugak. ni lah aktivi2 ibu2 dan kakak. kupas jgn tak kupas! ahahah. aku mane? heee. dalam bilik tido (:


ini lah hasil nya. name bnd mcm dalm piring tu scelep. kot? sedap oh makn dia. letak butter plus garlic ats dia and tabur black paper. woahh! mcm kat hotel rase.


ini aisyah. aku sgt sgt rindu dia and ke-comelan dia! siriously comel gila dia (macam aku) and dia kuat makn. kau hulur je lah apa2 makanan dia ambik punye. imy atta !

ni lah riuh rendah nya appartment kitorang. chaos habis. nasib tk kene halau.



ni bahagian ke-2 punye tmpt pembakar. kt sini bakar ayam n hotdogs. woahh. sedap, terliur igt balik. heee, malam tu about 11 kot kitorang keluar lagi pergi teluk cempedak lagi. haisshh. ada apa lah sgt? saje nak mencapap kot. balik pun pukul 2pagi jugak.

then kene tahan roadblock auh. then aku terpandang 1 policeman ni. awww.
cair doe, hensem gilaaaa. aku pandang je sampai sehujung2 yg boleh! hehe.
polis pun boleh lah. al maklum lah tkde bf ni. mencari mencari !






No comments: