Saturday, December 19, 2009

holiday part 4

ohhh balikkkk ! this time real baik ahh. before balik tu singah pantai. abg ajuan nak sgt ! then balik singah rumah uncle limi kat melawati. makn steambot. makin gemok aku cuti ni. makn jeee! da naik 4kg dah. adoii.

Day 4

ni kitorg makn kat luar. banyak gila bnde2 dia aunty aku sedia kan. sampai tk termakan. dgn air cherry dia dkt 10 gelas aku minum! sedappp gila, terliur aku igt balik.


abg ajuan and kak ilya makn sikit gila malam tu. aku da dok tambah2 mcm org gila. ni diorg ddk dlm sbb nak bergosip lah ni. gosip tk ajak! fine......


ahhaaha, aku nk tergelak2 tgk pic ni. macam macam gelagat.

cehhh, macm running to heaven pulakk! ayohhh!

tak di duga, lompat je jadi macam ni , tersusun je, lawaaaa!

ni pun tk di jangke jadi mcm ni . dgn reflection air dia. perghhh , lawaaa!


ni masing2 dlm pose tahan nk buang air. awww! menggode.


ni lah ketam2 yg kitorg kumpol. then nk balik tu lepas kan lah. sebelum lepas kan masing2 bg name. michel lah jenney lah taufiq lah. poyo poyo je name.


just another photography yang aku suka. kudus abg ajuan!

batak batak tk pernah jumpe ketam kot? aku lah master mind nk kutip ketam. biasalah org banda tk jume ketam kecik2 ni. hahaha


oke, ada mesyuart agong tergempar! tak sabar sgt nak bermesyuart kat sini pon boleh lah. ahaha. cangkong jgn tk cangkong!


semua org main benam benam kat kaki kat pasir tu tau. then bile aku benam kan. mcm tk steble nk berdiri dah. then org sebelah pgg aku then aku lak yg terjatuh! sangup tahan dgn tangan tknak bontot basah! ahaha.


baru meneroke dunia pantai mcm mane. tu yang mcm batak ni. ohh mcm ni rupe nye pasir air surut.


No comments: