Saturday, November 7, 2009

aku mengantoi kan abang sendiri.

kali ni punya post aku rase cam paling gelakar n kejam jahat lah. sape sape ada adik mcm aku mesti menyesal kejap. kenapa? al-kisahhh, taibbb. maka tersebut lah satu kiasah. sang kancil datang menghadap sultan. aishhh. no. cite lain lahh.

td aku tgk abg asip da tido aku nak bluetooh pic dinner smlm, den amek hp dia snyap2 dia tng tdo an. den tgk2 pic tibe jmpe pic lain lak. pic dia dgn gf dia. DIA SEUMUR HIDUP TK PERNAH ADA GIRLFRIEND ! SUMPAH. pelikan? so dpt tau ni a huge thing. hahhah. aku pnh meet kakak ni (aishh kakak ipa aku duhh) time dia dtg open house kitorg. sekali je lah. acehh. den tk jmpe dah. ptt lah sekarg abg aku pakai smat2 je keluar. dlu pakai selipe je n cilok baju2 aku cz nak nampak fit an. skrg pakai baju sndri pakai n x pakai selipe dah. muke berseri seri ! hahha

da aku dpt tau sebar kat blog ann? baik punya adik. bagus bagus. dulu aku tgk abg aku slalu lepak dgn kwn2 dia yg nerd2 main game dota wth ever. lepak mamak je . den skema2 je . aku da terpik takut takut abg aku gay kung tk kawan dgn pmpuan. ohh! aku salah. rancak eh kau bang kuar sana sini. haha. korg da tau jgn cite kat sape2 auh. hehe. aku rase nak gelak je.



so sweet pakai same same green -.-''


dat girl yg pakai legging i donno who.


ni haa future kakak ipa aku kot. hahah.


no comment. amboi abg asipp! pandai ehh.


acehhh, pose ehh?

No comments: