Monday, November 9, 2009

what a day !!!!!




arghhhhhh !! sangat sangat badluck ohh.
1!#@$%@!##%^%^&%*^**$%%$($%#!%!$# !
benganag nya masyallah !
bangun da kol 1230 oke lantak lah kan
den donat call ajak teman makn. den tu okey lagi
den balik tu hujan. so what hujan je bkn ape.
pastu lepak rmh merex dgn donat sampai magrib papa amek kat umah dia. okeyy.
den balik mintak donat pass cd saw. okeyy dlm hujan tu nak gak.
den mlm pg dinnner kat masalam, makan kat kiwi express aku oder asam laksa kot like tk sedap but mahal !
sungguh aku menyesal. aku oder pineapple juice like manis bkn masam ? -.-" oke aku x kesah
den sakit perot gilaa. aku pg toilet kat bwh den ramai gilooo. aku dah tk tahan neh pg tingkt 2 pnya sunyi sgt tkde org? so tk jadi aku pg buang hajat. menakot kan,
sambg makn but tak habis. lantak lahhh.
den pg KLIA anta papa nk pg itali fr a week
KAT SINI LAH MULA NYA PALING FUCKGLY BAD LUCK !
sampai2 aku da cm sakit perot lah kan.
den pg toilet kat sane, den aku letak lah hp dlam poket drpd letak dlm hand beg.
suddenly hp aku masuk jamban! wtfffffffff.
i was like sumpah terdiam cam tk tau nk wat apa.
"be or not to be that is the question" kata shakesper. aku pn cam tu
kamikazir or not wehh? tampa pik panjang aku slamber pg capai hp aku dlm tu.
ieeeyuucckkkkkkkkkk!!! tp nasib baik toiet dia baru renovet n baru lagi.
aku dgn selamber pg basuh hp kat situ gak. den keluar pg basuh hp kat singki mcm basuh pinggan dgn sabun2 skali. mmg da tak pik apa dah!
lantak ahh. sumpah aku dah geli dgn tangan aku sendiri. den aku after tht aku bsh berjuta kali dgn sabun tangan aku lak.
mintak papa sanertizer but papa da letak dlm beg da.
aku sepanjang mase shaking je ohh. skrg pn aku tanagn aku shakeing lagi. nth asal.
den balik aku amek dettol aku letak air dlm gayung letak dettol byk gila smpai puteh2 air tu.
aku buat sampai almost separuh botol tu aku gune nak bsh tangan je. hp2 skali aku celop ape aku kesah rosak tak rosak.
den hbs episot cuci tangn dgn dettol aku meng head dryer hp.
then aku tgk scren dia cm da biol mmg cannnot go dah.
nw aku pakai hp sony lame aku. den aku da tak reti type msg . aduhhh!
sumpah aku nak nagis ohh. korang yg da tau cite neh jgn pg benn benn aku .
sepak terajang kau kung. ;(

No comments: